Nowa scena klasyczna ‘Casino Forest’ Ujawniony dla Sonic Forces

Nowa scena klasyczna ‘Casino Forest’ Ujawniony dla Sonic Forces

Nowa strefa dla nadchodzących Sonic Forces została dziś ujawniona na oficjalnym kanale YouTube Sonic the Hedgehog.

Casino Forest wydaje się szczycić mieszanką Casino Night Zone i Silent Forest Zone jako główne inspiracje, ponieważ Classic Sonic odbija się od zderzaków i flipperów, aby osiągnąć cel końcowy. Nagranie można obejrzeć poniżej:

Co ciekawe, w rozszerzonej rozgrywce wydanej przez IGN, Tails zapewnia komentarz do misji, sugerując, że Classic Sonic poszukuje Modern Sonic na tym etapie. Możesz zobaczyć ten materiał tutaj.

Casino Park to pierwsza nowa strefa ujawniona w grze od kwietnia tego roku, w której pokazano zremiksowaną strefę Green Hill Zone dla Classic Sonic. Niedługo potem pokazano grywalną postać Avatara, która ma własne wersje Park Avenue i Green Hill, w tym etap zespołu tagów z Modern Sonic w tym ostatnim.

Czytaj więcej.

Opublikowane przez

Symboliczne

Miłośnik gier wideo, miłośnik psów i oddany użytkownik Netflix. Prawdopodobnie spędziłbym każdy dzień jedząc pizzę i rozmawiając z radością o filmach. Wyświetl wszystkie posty Symbotic

37 komentarzy

Myślę, że ważne jest, aby pamiętać, że wygląda to na bardziej złożone niż kilka innych etapów, które widzieliśmy. W filmie występuje kilka przypadków wyższych i niższych ścieżek.

Naprawdę liczyłem na brak dopalaczy. Wygląda na to, że trochę się bawi.
Niepokoi mnie ten bardzo pusty poziom…

Tak! Coś innego, na co naprawdę jestem podekscytowany grą!

Zasadniczo łączy starożytne ruiny i tropy z poziomu kasyna. W porządku, nieźle.

Ale spójrz na te Panele Dash rozmieszczone na całej scenie.

To zdecydowanie dobry znak dla gry, rozgrywka wygląda solidnie. Zdecydowanie inny styl niż Sonic Mania, ale wciąż całkiem dobry, przynajmniej podobny do klasycznego brzmienia Sonic Generations

Dzięki Bogu, że poszli z Casino Night, a nie z Zakładami Chemicznymi.

Nowy poziom! Wreszcie! Podoba mi się, choć zastanawiam się, czy są jakieś pułapki związane z lasem. W obecnej sytuacji jest to w zasadzie strefa nocna kasyna z innym tłem.

Oof, mam nadzieję, że przypadkowo wydali bardzo wczesną wersję tego poziomu. Całość wydaje się pustą kopią i wklejką sztuczek znalezionych w Casino Night Zone bez spójnego rytmu przepływu i jest tak pusta, że ​​jej ukończenie zajmuje prawie minutę. (Gdzie są przeszkody lub złoczyńcy? Jedyną rzeczą, która stoi na twojej drodze na tym poziomie, są 2 pływające kule z kolcami.) Wygląda na to, że po prostu używają edytora sceny z mnóstwem gotowych ustawień, które najbardziej z poziomów 2D dla tej gry, ta i strefa Green Hill szczególnie przypominają coś, co zrobiłoby dziecko w Mario Maker. Temat też nie jest interesujący w sposób, w jaki go przedstawiają, poziom kasyna odbywa się w nocy? Łał! Widziałem to już wcześniej! Jedyne, co odróżnia ten poziom od Casino Night Zone, to fakt, że odbywa się on w lesie (który podejrzanie wygląda dokładnie jak Silent Forest w Sonic Lost World, być może kolejna leniwa praca kopiowania i wklejania SEGA?). od wydania Rise Of Lyric (3 lata temu!), a jeśli to wszystko, co mają do zaoferowania, zdecydowanie nie zamierzam aby go odebrać w najbliższym czasie.

Ten cichy las zamienił się w kasyno przez regułę Eggmansa.
Nie tylko zadanie kopiowania i wklejania.

Sam fakt, że zakładamy strefę Cichego Lasu na podstawie grafiki, oznacza, że ​​skopiowali te poziomy’ estetyczne.

Dlaczego nie mieć czegoś CAŁKOWICIE oryginalnego? Nie kolejna stara strefa z niespodzianką?

Wspaniale, teraz zaczynam zauważać problemy, o których wspomniał Hogfather. Długość poziomu jest niewybaczająco krótka, projekt poziomu wydaje się nieco minimalistyczny, a wszędzie są podkładki zwiększające. Przysięgam, że widziałem nawet przypadek, w którym Classic Sonic biegł w dół wzgórza bez pomocy i nie wydawał się w ogóle przyspieszać. To przynajmniej coś, co osiągnęli w Pokoleniach, jak to jest, że pozwolili sobie zapomnieć, jak zrobić coś, co dosłownie zrobili 5 lat temu tak łatwo? XP

Będę też szczery, nie wiem, co myśleć o motywie scenicznym.Jasne, Green Hill był połączony z motywem pustyni, ale przynajmniej mieli rozsądne wytłumaczenie tego wyboru, został terraformowany. Ze wszystkich rzeczy można połączyć starożytny motyw ruin z…dlaczego kasynem? Czy starożytne kultury świata Sonica miały coś do hazardu, a także odkryły elektryczność, ale z jakiegoś powodu chciały ją zastosować tylko w związku z uzależnieniem od hazardu, a nie w swojej infrastrukturze? Czy Eggman próbuje zbudować kasyno na szczycie ruin (byłoby to o wiele bardziej wiarygodne, ale scena wygląda tak, jakby zostały zbudowane razem, jakby zawsze miały być)? Czy czasoprzestrzeń jest zmieniana przez Phantom Ruby, aby zmienić całe strefy lub stworzyć zupełnie nowe? Potrzebuję tutaj kontekstu.

W przeciwnym razie będzie to ten sam stary “bo dlaczego nie” eksperyment, który miał Lost World, gdzie brzmi dobrze na papierze, ale kiedy rzeczywiście go widzisz, pytasz: „Dlaczego”? Dlaczego znalazłem się na poziomie pustyni, jak sama nazwa wskazuje w jednym akcie, ale w następnym nagle znalazłem się na poziomie lasu z miodem, a potem w słodkim raju, który jest połączony z poprzednimi 2 etapami tylko poprzez zabawną grę słów? A potem nagle jestem z powrotem na pustyni? Jak…CO!? Kiedy łączysz motywy sceniczne lub zasoby, muszą one być sensowne i wzajemnie się uzupełniać, tak jak połączenie Stardust Speedway Past z Marble Garden. Mieli wystarczająco dużo wspólnego, że wzięcie kilku aktywów z jednego i umieszczenie ich w drugim pomogło uczynić ten akt bardziej odróżniającym się od jego obecnego odpowiednika. Oto typowy układ nocy w kasynie z leśnym tłem starożytnych ruin, nic nie przychodzi do gry z motywem starożytnych ruin, jeśli chodzi o rozgrywkę. Dosłownie po prostu skleiłeś ze sobą dwie strefy, nie harmonizując ich naprawdę. To tylko pierwszy plan strefy kasyna na tle starożytnej strefy ruin.

Mimo to ta muzyka brzmiała trochę bardziej pasując do klasycznej sceny Sonic, zwłaszcza nowej. Tee Lopes nie są tak niesamowite, ale nadal brzmi jak bardziej autentyczna melodia Genesis niż motyw Green Hill w tej grze. Nie tylko to, ale wydaje się, że faktycznie należy do tej sceny, podczas gdy Green Hill brzmiało tak, jakby była motywem doładowania lub mini gry wklejonym na niewłaściwą scenę. To właściwie brzmi jak motyw z kasyna, wolniejsze tempo, spójny beat i wszystko inne, a także nie wyrządza żadnej krzywdy estetyce starożytnej ruiny (chociaż obie estetyki nie są ze mną zgodne).

Po raz kolejny rozgrywka budzi we mnie mieszane uczucia, podczas gdy szczegóły fabuły nadal mnie intrygują. To też jest takie złe, ponieważ teoretycznie ta gra powinna mieć wszystko, o co kiedykolwiek prosiłem. Rozgrywka w stylu pokoleń, (głównie) nowe etapy, dość mroczna historia i postać, którą można dostosować. Jednak jeśli chodzi o implementację tych wszystkich, wydaje się, że Sega i Sonic Team naprawdę nie mają na myśli tego, co nam się w nich podobało, i po prostu starają się wymyślić koło na nowo, zamiast ponownie użyć idealnie dobrego koła, które już to zrobiłem i po prostu to trochę popraw. Historia wydaje się być jedyną konsekwentnie obiecującą częścią całej gry, co z jednej strony jest miłe, ponieważ od czasu Unleashed nie mieliśmy gry Sonic z prawdopodobnie dobrą historią. Ale nadal kosztem rozgrywki? Zwłaszcza rozgrywkę, którą wszyscy chwalili (włącznie ze mną) przez lata jako kierunek, w którym Sonic powinien pozostać, ponieważ był tak bliski ideału? Nie wiem jak, ale udało im się nawet znaleźć sposób na zepsucie mojego ulubionego stylu rozgrywki. Wydaje się bardziej, że Lost World udaje teraz, że jest generacją, niż rzeczywiste “pokolenia 2” jak wszyscy mówili. Używanie Lost World jako eksperymentu było złym pomysłem, jeśli oznaczałoby to, że musieli całkowicie zapomnieć, jak ma działać formuła Boost/2,5D, ponieważ najwyraźniej wszystko, co zrobili, to osłabienie mocnych stron i kilku wad. pierwotnie znacznie bardziej widoczne.

Boże, jakkolwiek ta gra działa, naprawdę mam nadzieję, że spowoduje to PRAWDZIWĄ zmianę w sposobie obsługi Sonic. Obiecujemy, że tym razem „nie zmieniamy się tak naprawdę”” potem “oj, znowu to zrobiłem” bzdury, takie jak rzeczywiste, znaczące działania. Poświęcenie sobie więcej czasu poza wydaniem rocznicowym to jedno, ale opóźnienie, gdy grasz wyraźnie wymaga więcej czasu i uwagi, jest również ważne. Nikt nie będzie cię winić za powiedzenie „tak, potrzebujemy jeszcze kilku miesięcy, ci fani wskazują na wiele dobrych punktów i wad w naszej obecnej wersji”.A jeśli Mania coś udowodniła, to znaczy, że potrzebujesz więcej prawdziwych fanów, którzy zmienili się w programistów, takich jak Christian Whitehead, zaangażowanych w większe projekty, aby faktycznie mieć kogoś, kto NAPRAWDĘ rozumie, co fani kochają w każdym stylu rozgrywki i jak właściwie budować. projekt poziomów, fizyka i sterowanie wokół tego, ludzie, którzy naprawdę znają styl rozgrywki od środka i na zewnątrz. Może nie konkretnie Whitehead (chyba że jest tak samo zamożny w stylu Boost, jak w stylu Classic), ale musi być ktoś, kto jest równie wnikliwy.

Nie lubię być tak negatywny, ale w tym momencie wydaje mi się, że kibicuję Titanicowi. Na przykład, może oglądam alternatywny wszechświat, w którym Titanic faktycznie mija górę pobierz z grami lodową i bezpiecznie przechodzi przez Atlantyk. O Boże, mam nadzieję, że jestem…

Nie mogłem przeczytać całego Twojego komentarza, ale to wyraźnie nie jest cały poziom, zwłaszcza jeśli oglądasz wideo IGN, które zawiera więcej materiału filmowego.

Inne skargi, które przeczytałem, ale nadal obowiązują

Przepraszam za wyrażenie wszystkich moich myśli, jak sądzę. XP

W każdym razie, nie ufaj mi, wideo IGN nie daje o wiele więcej informacji, zaczyna się w tym samym punkcie, idzie tylko kilkoma różnymi ścieżkami i ogólnie przemierza długość sceny nieco dłużej niż ten film, ponieważ gracz w filmie IGN nie jest tak obeznany ze schematem sterowania i fizyką sił, jak odtwarzacz Sonic Team. “Więcej materiałów filmowych” niekoniecznie oznacza „więcej treści”, po prostu przechodzą poziom nieco wolniej. Jest już wystarczająco dużo, by przeanalizować każdy z tych filmów na własną rękę.

Chcę tylko to powiedzieć. Chociaż widzę pewne problemy, ta cała rzecz, którą zmieniamy, nie pochodzi od zespołu “sonic ” pochodzi z “segi”. To sega jako firma, która stwierdziła, że ​​wprowadza zmiany, nie przypominam sobie, żebym słyszała o tym od izuki czy kogokolwiek z zespołu sonicznego, w rzeczywistości wydają się mniej lub bardziej nieczuli na sega reshift, co może być czymś złym lub dobrym, jak sądzę< /p>

Słusznie, ale to niekoniecznie usprawiedliwia Segę od nierobienia mądrych rzeczy i dalszego opóźniania wydania gry, aby zespół Sonic mógł rozwiązać wszystkie te problemy. 2 miesiące mogą nie wystarczyć, aby to zrobić, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak wiele z tych problemów jest związanych z genetycznym poziomem tej gry. Nie oznacza to również, że zespół Sonic nie powinien zobowiązywać się do takiej zmiany.

Mój panie, ta gra będzie tak cholernie mocno zbombardować mechanicznie, estetycznie i projektować poziomy, wszystko dlatego, że Sonic Team jest tak oderwany od IP.

To jest DOSŁONIE Sonic 4 od nowa, tylko w formacie 06 (niech przyjdą usterki). Pusta scena, kiepski projekt, kiepska muzyka, wyglądało na to, że ograniczyli jego prędkość, a nie naprawili to od Gensa? Irytujące jest to, że wszystkie obiekty mają 3x rozmiar dźwięku, a kamera jest zbliżona. Czy oni nie wiedzą, jak sprawić, by działał wydajnie w trybie 3D? Dobry Boże.

Wygląda na to, że gra potrzebuje kolejnego roku, aby wszystko wyrzucić i zrobić to od nowa (przez tych, którzy mają trochę rozsądku, a nie tego).

Nie powiem, że Sonic Team nie wydaje się trochę oderwany od swojego głównego adresu IP, to jest oczywiste, jestem bardziej zaskoczony argumentem Sonic 4 slash 06 Sinice myślałem, że już zostawiliśmy to wszystko w przeszłości. Co się stało? się stało, a główne gry (bez spinoffów) poczyniły obiektywne ulepszenia od tego czasu, nie widzę zbyt dobrze porównania. Mniej się mylę, wcześniejszy artykuł Hogfathera z gry w demo EGX nie wspominał o żadnych usterkach, gra po prostu nie wydaje się działać tak, jak powinna; tj. Skryptowane ścieżki i liniowość z nowoczesnym Sonic, gorsza imitacja klasycznej fizyki i słaba implementacja niestandardowego charakteru itp. Porównanie 06 wydaje się po tak długim czasie nieco puste.

Z drugiej strony inne argumenty wydają się całkiem rozsądne. Nadal martwię się o to, jak wyda ta gra… ale co mogę zrobić. Mógłbym przedstawić konstruktywną krytykę, mógłbym przedstawić swój własny pomysł, do diabła, mógłbym spróbować i dyktować kierunek, w którym deweloperzy mogą pójść lub kto mógłby zrobić to lepiej… Po prostu nie znam nikogo, kto potrafi. Daj trochę Christianowi Whiteheadowi i chłopakom lub zespołowi utopii trochę czasu, a prawdopodobnie mogliby, a potem bardziej eksperymentalne rzeczy (twoi kierowcy, gry wyścigowe, tytuły boostów itp., a nawet głębia historii/postaci zostaną porzucone, ponieważ większość fanów tego nie robi chcę tego, tylko powrót do dawnych czasów.Rozumiem, że rozgrywka (i estetyka do pewnego stopnia) jest zawsze na pierwszym miejscu i nie kwestionuję tego, ale jeśli mamy zamiar wybrać inną formę „zachowania bezpieczeństwa” to czuję, że być może będę musiał odejść od tej serii – choć może to być trudne.

Aby wyjaśnić, że nie jest to sprzeciw wobec Twojej opinii, do pewnego stopnia rozumiem i zgadzam się z Twoimi odczuciami. Stwierdzam ogólnie, że zwłaszcza w przypadku takich seriali, o wiele łatwiej jest powiedzieć niż zrobić potwierdzenie tożsamości marki bez odwoływania się do przeszłości. Mam nadzieję, że przeczytasz to z otwartym umysłem i miłego dnia. Trzymaj się. Przepraszamy za wszelkie nieprawdziwe poglądy/cytaty, a także błędy ortograficzne lub gramatyczne.

Widziałem, jak wspomniano moje imię.

Jeśli chodzi o usterki. Nie, nie widziałem żadnego.

Jedyną rzeczą, którą niektórzy mogą opisać jako usterkę, był sposób, w jaki animacja bicza awatara oznacza, że ​​może on przenikać przez wrogów.

Z technicznego punktu widzenia i błędów demo było w porządku.

Dziękuję za wyjaśnienie Hogfather. Nawiasem mówiąc, małe pytanie, jak myślisz, jakie są szanse, że problemy z rozgrywką/grafiką, o których wspomniałeś, zmienią się na lepsze po uruchomieniu.

Wersja Switcha powinna pod każdym względem zdecydowanie ulec poprawie, nie ma możliwości, aby wydali ją w stanie, w jakim się znajduje.

Ale wątpię, aby czasy ładowania się poprawiły, więc jest 1:1 z innymi systemami i jest mało prawdopodobne, aby osiągnąć stałe 60 FPS, które zobaczy wersja na PS4/PC.

Jakość tekstury? Naprawdę nie wiem na tym etapie.

Otwarta dyskusja nie miałaby sensu, gdybym się obraził, prawda?

Punkt, który bez wątpienia słabo przedstawiłem z 06 (oczywiście jest ich więcej niż wątpliwy rozwój tego tytułu) był bardziej oparty na „wydobądźmy to”, nawet w obecnym stanie spraw” jednak generalnie nie wiemy, jakiego builda używa Demo/Casino Forest (ogólnie nie mam pojęcia, może to być wiedza dla innych), co może po prostu uspokoić nasze obawy. Po prostu wygląda na to, że potrzebuje więcej czasu na dopracowanie tego, co nam przedstawiamy.

Chcę być pozytywnie nastawiony do sił, ale ten etap wydaje się być pusty. Na tym poziomie dosłownie nie ma wrogów, a także jest szalenie krótki. Naprawdę mam nadzieję, że produkt końcowy będzie miał mniej tej liniowej, pustej przestrzeni.

Aczkolwiek wygląda ładnie.

Wiem, że w Sonic 2 Casino Night Zone był tylko jeden typ wroga w całej strefie i myślę, że Akt 1 również nie miał wrogów.

Mimo to na tym poziomie powinno być jeszcze kilka zagrożeń. Poziom wygląda jednak ładnie.

Projekt poziomu wygląda źle. Wszystkie te zderzaki i flipery wyglądają denerwująco i nie są zabawne.

OK, więc koncepcja lasu kasynowego jest interesująca. Jednak wolałbym *dużo* zobaczyć to w Sonic Mania zamiast na jednym z odświeżonych poziomów, które postanowili wbić w Mania ze względu na nostalgię. Na podstawie filmu projekt tego poziomu wygląda na dobry pomysł z nieinspirowaną implementacją. (Ale z drugiej strony, wszystkie pokazane dotychczas poziomy sił wyglądają naprawdę nijako, IMO.) Casino Forest z pewnością byłoby niesamowite w rękach Taxmana i prawdopodobnie byłby znacznie lepszym poziomem niż Strefa Zielonego Wzgórza, Strefa Latającej Baterii, itp. byli w Manii.

Naprawdę podobały mi się etapy remiksów, zostały wykonane tak dobrze, że były odświeżające. poza tym Mania była grą świętującą 25 lat marki, która przypomina kolekcję największych hitów z kilkoma nowymi utworami.

Niekończący się kosz, to jest Anti-Studiopolis/Mirage Saloon

Gwoździem to: fizyka, muzyka, projektowanie poziomów. Oni już to rozumieją.

Człowieku, to nie wygląda świetnie. Jak, prawie pod każdym względem.
Jednak doceniam dodatkową moc, jaką dają bumpery na tym etapie w porównaniu z tym, jak zachowywały się w przeszłości. Miały sens jako zderzaki do pinballa i zachowywały się jak one, ale Sonic to platformówka i traktowanie ich bardziej jak słabych sprężyn wydaje się lepszą implementacją.

Ciekawy pomysł na scenę, ale dlaczego jest tak pusty? 🙁 gdzie jest wyzwanie? gdzie są badnikowie? ta gra za każdym razem wygląda niepokojąco.

Jest tyle treści. Poziom ma bardzo dużo. Dobra robota, Sega. Pozycja S!

Musisz mieć bardzo niskie standardy.

Coraz bardziej czuję, że to jedyny sposób, aby cieszyć się najnowszymi grami Sonic: mając zerowe lub bardzo niskie standardy.

Przynajmniej nie jestem protekcjonalny… :/

Nie to sugerują Twoje niezatwierdzone komentarze, które wychwycił nasz filtr antyspamowy. Ani te, które publikowałeś pod nazwą jeż hifi, gdy wielokrotnie spamowałeś sekcję komentarzy postami o tym, że zostałeś męczennikiem czy coś takiego?

Jeśli chcesz poznać fakty, celowo nie spamowałem sekcji komentarzy. Byłem na telefonie komórkowym i nie wyświetlały się prawidłowo.

Nowości ze świata sportu

SugarHouse Sportsbook Numer telefonu 2021

Obsługa klienta jest traktowana jako najwyższy priorytet przy ocenianiu bukmacherów. Wielu graczy sportowych musi mieć możliwość łatwego komunikowania się ze swoimi bukmacherami w celu wyjaśnienia wszelkich problemów, które mogą pojawić się przed, w trakcie lub po obstawieniu.

Objaśnienie loterii Draft NBA 2020: Zaktualizowano szanse na wygranie pierwszego wyboru przez każdą drużynę

Loteria NBA Draft 2020 została pierwotnie zaplanowana na maj wraz z kombajnem, ale pandemia koronawirusa (COVID-19) wstrzymała wszystkie wydarzenia związane z draftem na miesiące, ponieważ liga walczyła o dostosowanie głównych wydarzeń poza sezonem .

Szanse 2021 Masters: typy ekspertów, prognozy zakładów na faworytów i boisko w Augusta National

The 2021 Masters rozpocznie się w czwartek 8 kwietnia, przynosząc powrót do tradycyjnego harmonogramu najbardziej prestiżowego turnieju profesjonalnego golfa.